Download mijn GRATIS
E-book
Eerste Hulp Bij Opruimen
hier staan handige tips in die je helpen bij het opruimen!

Page content

De OrganisatieExpert

Binnen uw organisatie is De OpruimExpert uw partner!

Zijn de bedrijfsprocessen optimaal ingericht?
Of gebeuren er regelmatig zaken dubbel of helemaal niet omdat onduidelijk is wat wanneer moet gebeuren?

Besteden de medewerkers hun werktijd effectief?
Of zijn hun werkplekken zo ingericht dat er veel tijd verloren gaat?

Is de administratie op orde, en overzichtelijk terug te vinden?
Of liggen overal stapels, en blijf je zoeken om een factuur of een contract te vinden?

Allemaal vragen waar je waarschijnlijk niet altijd bij stil staat. Tenzij het echt de spuigaten uit loopt.
Over het algemeen valt er voor bedrijven, organisaties en stichtingen nog veel te winnen.

Minder kosten en dus meer winst.

De OpruimExpert kan u adviseren, praktisch helpen, of zelfs de medewerkers trainen in een nieuwe werkwijze.

De Organisatie Expert

Een paar voorbeelden van ‘zakelijk opruimen’ (fictief)

1. Als kleine zelfstandige heb je via je netwerken al snel heel veel visitekaartjes van je contactpersonen. En als je deze niet goed organiseert, wordt het al snel een zoekplaatje als je de gegevens van iemand wilt vinden. De OpruimExpert levert naar behoefte een handig opbergsysteem, wat aansluit bij jouw wensen. Naast het systeem, kunnen wij uiteraard ook de kaartjes voor je organiseren en opbergen, zodat je het kant en klaar krijgt afgeleverd.

2. Is je (financiële) administratie op orde? Natuurlijk moet de administratie wettelijk aan een aantal voorwaarden voldoen. Maar daarnaast is het fijn dat zaken snel en makkelijk zijn terug te vinden, en dus dat alles handig is gearchiveerd. De OpruimExpert leert jou of de hiervoor verantwoordelijke medewerker graag de ins en outs. En uiteraard is het ook mogelijk om je (bedrijfs)administratie door te lichten en te verbeteren.

3. Het bedrijf is flink gegroeid, en je merkt dat niet iedereen precies weet hoe dingen verlopen binnen het bedrijf, en daardoor soms ongeorganiseerd bezig is. Daarnaast zoeken uw medewerkers gedurende de dag regelmatig naar spullen of documenten, en loopt hun mailbox vol. De OpruimExpert licht het bedrijf door, optimaliseert de processen, en traint de medewerkers op de werkplek in timemanagement en e-mailbeheer. Het administratief personeel krijgt extra ondersteuning bij het zo efficiënt mogelijk inrichten van de administratie.

Als we het laatste voorbeeld uitwerken, dan kan een interventie van De OpruimExpert zakelijk al snel een besparing van meer dan € 10.000 per jaar opleveren.

Wil jij ook geld overhouden* binnen je bedrijf, neem dan contact op met De OpruimExpert via het contactformulier!

Uiteraard is een zakelijk consult of traject maatwerk. Ik kom dan ook graag met je in gesprek hoe ik je het meest effectief kan helpen!