Wat is een Start-up Consult?
Een Start-up Consult duurt ongeveer 1,5 uur.
Samen onderzoeken we datgene waar je tegenaan loopt bij je opruim-uitdaging. Dat kan zijn op het vlak van spullen (of ruimtes) opruimen, tijd (time-management), agendabeheer, administratie, e-mail of financiën.
We kijken naar de achterliggende oorzaak, naar alle factoren die meespelen, en maken tenslotte een eenvoudig plan van aanpak. Onderweg naar dat Plan van Aanpak krijg je tips & trics die je kunt toepassen.
Daarna beslis je of je zelf verder gaat, of dat je kiest voor een vervolgtraject (van dagdeel tot compleet pakket) met de OpruimExpert.
In het laatste geval geldt dit mini-consult direct als intake, en worden de kosten hiervan (deels) verrekend met het tarief.
Waarom een Start-up Consult?
- Je wilt kennismaken met De OpruimExpert?
- Je weet dat je De OpruimExpert wilt inhuren, maar in welke vorm past het best?
- Zit je te springen om concrete tips & trics voor jouw specifieke opruimvraag?
- Of wellicht wil je direct beginnen en De OpruimExpert inhuren?
Dan is een Start-up Consult (of intake) de eerste stap om te starten!
Start-up Consult boeken?
Een Start-up Consult kun je boeken via ons contactformulier, maar ook door rechtstreeks contact op te nemen voor het maken van een afspraak. Ook voor eventuele andere vragen kun je uiteraard contact met me opnemen!