Ben je veel tijd kwijt met zoeken naar de juiste documenten?
Raak je overweldigd door de zooi wanneer je je kantoor in loopt?
Koop je maar weer een postbakje extra als de oude vollopen?
Doe je maar wat qua archiveren...? Ordners, hangmappen, je hebt de juiste manier nog niet gevonden. Stapels werken voor nu ook wel.
Wanneer je iets zoekt, vind je het dan soms tussen je privé documenten?
Hoe voelt dit voor jou? Vermoeiend, steek je je kop liever in het zand of schaam je je er een beetje voor?
Je wilt zo graag een inspirerende ruimte, waar je je ideeën en creativiteit kwijt kunt. Waar je in flow kunt werken, ongehinderd door alle afleiding die je nu hindert.
Geen paniek! Op 13 januari verlos ik je van dit probleem.
Sinds 2009 help ik ondernemers uit de brand. Of dit nu heel basic een kast opnieuw indelen is, of het opzetten van een compleet secretariaat waar meerdere mensen werkzaam zijn. Ik vind het heerlijk om in de chaos te duiken en daar een prachtige structuur in aan te brengen. Een structuur die bij jou en je bedrijf past. En hoewel iedereen uniek is en alle situaties uniek zijn, hebben jij en je collega ondernemers heel veel gemeen:
Toen je als ondernemer begon, startte je omdat je een droom had en passie voor je vak. Maar naast het werk dat je het liefste doet, moest je ineens overal iets vanaf weten. Inclusief de minder leuke en tijdrovende taken die gaandeweg op je pad kwamen.
Blijf niet langer doormodderen in je huidige kantoor!
Investeer 3 uur van je tijd en win een droomoase terug. Een inspirerende ruimte waar je terug vind wat je zoekt, omdat je weet waar alles ligt.
Stel je voor: De rust om je werkzaamheden te doen. De inspiratie om aan nieuwe projecten te werken. Een fijne ruimte van waaruit je trots filmpjes opneemt of webinars geeft. Waar je ongestoord een klant te woord kunt staan of waar je je gewoon even kunt terug trekken.