Ben je veel tijd kwijt met zoeken naar het juiste document op je laptop?
Koop je voor een nieuwe back-up maar weer een externe harde schijf omdat je je oude back-up nog niet durft te verwijderen? Want, stel je voor dat er toch iets belangrijks op staat...
Wanneer je iets zoekt, vind je het dan soms tussen je privé documenten?
Staat soortgelijke informatie verdeeld over verschillende laptops, harde schijven en (misschien wel letterlijk) verschillende locaties?
Hoe voelt dit voor jou? Vermoeiend, steek je je kop liever in het zand of schaam je je er een beetje voor?
Geen paniek! Op 27 januari verlos ik je van dit probleem.
Sinds 2009 help ik ondernemers uit de brand. Of dit nu heel basic een kast opnieuw indelen is, of het opzetten van een compleet secretariaat waar meerdere mensen werkzaam zijn. Ik vind het heerlijk om in de chaos te duiken en daar een prachtige structuur in aan te brengen. Een structuur die bij jou en je bedrijf past. En hoewel iedereen uniek is en alle situaties uniek zijn, hebben jij en je collega ondernemers heel veel gemeen:
Toen je als ondernemer begon, startte je omdat je een droom had en passie voor je vak. Maar naast het werk dat je het liefste doet, moest je ineens overal iets vanaf weten. Inclusief de minder leuke en tijdrovende taken die gaandeweg op je pad kwamen.
Blijf niet langer doormodderen en je ergeren aan je laptop!
Investeer 3 uur van je tijd en win zeeën van tijd terug. Overzicht dat je makkelijk bij kunt houden omdat je een heldere structuur op je laptop hebt.
Stel je voor: De volgende keer dat je klant belt kun je meteen alle prangende vragen beantwoorden. Of wanneer de accountant belt, kun je meteen de juiste documenten doorsturen. En de foto's voor je website, social media, etc kun je meteen plaatsen, zonder ver te zoeken!